Veelgestelde vragen

Vragen?

Heb je een vraag voor ons? Misschien hebben wij het antwoord reeds geformuleerd. Check het hier!

EEN LIDMAATSCHAP AFSLUITEN

  • Ik besluit om lid te worden. Wat gebeurt er dan?
    Als je je aanmeldt voor één van onze abonnementen, versturen we meteen de eerste samples én krijg je direct toegang tot het online ledenportaal van Savourist. Daarop vind je een schat aan bijkomende informatie: je leest de uitgebreide verhalen achter alle samples, krijgt bijkomende suggesties en je vind er een uitgebreide webshop. Je ontdekkingstocht begint met andere woorden onmiddellijk.
  • Wat gebeurt er de eerste maanden van mijn lidmaatschap?
    Elke maand ontvang je een nieuwe selectie samples. We sturen je een e-mail van zodra jouw pakket onderweg is. Je blijft toegang hebben tot het online ledenportaal van Savourist, zolang je lidmaatschap loopt.
  • Wat voor samples mag ik verwachten?
    De producten die we selecteren, zijn erg uiteenlopend. Onze missie bestaat erin om je zo veel mogelijk nieuwe smaken te laten ontdekken, steeds van een uitmuntende kwaliteit. De samples kunnen afkomstig zijn van kleinschalige small-batch craft distilleries, onafhankelijke bottelaars of bekende premium merken uit de hele wereld.
  • Met hoeveel glazen komt de inhoud van een sample overeen?
    Wij raden het gebruik van een tulpvormig glas aan, om optimaal van je drankje te kunnen genieten. Eén buisje bevat 30ml en is voldoende om je proefglas goed te vullen, maar je kan de inhoud ervan ook verdelen over twee proeverijen.
  • Hoe lang kan ik de samples bewaren alvorens ze te proeven?
    Jarenlang. Onze flesjes zijn immers hermetisch afgesloten. Let er wel op dat je ze in gunstige omstandigheden bewaart, vermijd bijvoorbeeld contact met direct zonlicht. Maar we helpen je alvast een handje: de doosjes waarin je de samples van ons ontvangt, zijn ideaal voor een optimale bewaring.
  • Kan ik me op hetzelfde moment abonneren op het rum- én het whisky-abonnement?
    Ja, beide abonnementen staan los van elkaar en je kan ze dan ook onafhankelijk afsluiten, beheren, pauzeren en stopzetten. Je online account geeft een duidelijk overzicht van de status van elk abonnement.
  • Welke betalingsmogelijkheden biedt Savourist aan?
    Onze betaal partners werden in de eerste plaats geselecteerd op betrouwbaarheid. Voor onze abonnementenservice maken we gebruik van Visa, Mastercard, American Express en PayPal. Voor éénmalige betalingen kan je gebruikmaken van Kredietkaart, Bancontact, KBC Payment button, Belfius Direct Net, IDeal, PayPal of een klassieke overschrijving.
  • Hoe worden de pakketjes verstuurd?
    We beschikken bij Savourist over een uitgebreid netwerk van betrouwbare partners voor de levering van onze producten. Voor maandabonnementen maken we gebruik van de Belgische post (Bpost). Bestellingen uit de webshop kunnen verstuurd worden met Bpost, PostNL, DPD of DHL, afhankelijk van de noden van de klant.
  • Mijn brievenbus is heel klein. Wat als het pakketje niet in mijn brievenbus past?
    Onze brievenbuspakketjes passen in elke brievenbus die voldoet aan de minimumafmetingen van de Belgische en Nederlandse post. Wens je toch het risico niet te nemen? Kies dan bij je bestelling voor een levering per pakjesdienst. Let wel op, deze extra service is betalend.

JE LIDMAATSCHAP BEHEREN

Niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons